Ο νέος μας ιστότοποσ

Το κάναμε όταν το παλιό Blog έπαψε να υποστηρίζεται από το e-mail που το είχαμε "κουμπώσει" πάνω του. Από ΕΔΩ μπορείτε να δείτε και το παλιό...

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Αναβάλεται η παρουσίαση του βιβλίου «ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΔΙΣΕΚΤΟΥΣ», του Γιάννη Παπαμιχαήλ

 Αυτή ήταν η πρόσκληση για τη παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιάννη Παπαμιχαήλ. Δυστυχώς τεχνικοί λόγοι υποχρεώνουν να αναβάλει την παρουσία ση του. Θα ενημερωθείτε μέσα από εδώ για την νέα ημερομηνία...
 
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Αγαπητοί συνάδελφοι σιδηροδρομικοί
Σας προσκαλώ την Τρίτη 14 Μαρτίου 2017 στις 11.00΄ π.μ. στο NOVUS CITY HOTEL, Καρόλου 23, να τιμήσετε την παρουσίαση του βιβλίο μου «ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΔΙΣΕΚΤΟΥΣ». Είναι ένα αυτοβιογραφικό εγχείρημα που αποθανατίζει την κρίσιμη περίοδο 1940-1952, όπως την έζησα στα παιδικά μου χρόνια. Αρχίζει με συνοπτική αναφορά στην συγκυρία και συνεχίζει για την οικογένειά μου, τις ανθρώπινες σχέσεις, τη γειτονιά μου την Κυψέλη, τα παιχνίδια και έθιμα της εποχής, τα θεάματα, το χωριό του παππού μου τα Βούρβουρα, την Κατοχή, τον Εμφύλιο και τα πρώτα χρόνια μετά την αδελφοκτόνο σύρραξη. Πιστεύω πως οι πληροφορίες και τα προσωπικά βιώματα που καταγράφω έχουν γενικότερο ενδιαφέρον, δεδομένου ότι παρόμοιες μικρές οικογενειακές ιστορίες δοκιμασιών σε πολεμικές αλλά και περιόδους ειρήνης, αποτελούν κομμάτια της συνολικής μας Ιστορίας. Ελπίζω να υποστηρίξω έμπρακτα με το βιβλίο μου πως η Ιστορία δεν είναι αποκλειστικό πεδίο των Ιστορικών. Όταν κάποιοι ανώνυμοι σαν εμένα έχουν τη διάθεση και μπορούν να αφηγηθούν τις προσωπικές τους μαρτυρίες, το ιστορικό υλικό συμπληρώνεται με γεγονότα της καθημερινότητας που είναι αδύνατον να τα βρούμε σε ιστορικά συγγράμματα και έτσι υφαίνεται πληρέστερα ο ιστορικός καμβάς του τόπου.
Σας ευχαριστώ θερμά
Γιάννης Παπαμιχαήλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου